Aydın-Denizli otoyolunda yaşanan korkunç trafik kazası yürekleri ağza getirdi. Otomobil ile yolcu otobüsünün çarpışması sonucu kontrolden çıkan otobüs, bariyerlere şiddetle çarptı. Bu feci olayda biri ağır olmak üzere toplam 20 kişi yaralandı.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbar üzerine olay yerine sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri hızla sevk edildi. Kısa sürede bölgeye ulaşan ekipler, yaralılara ilk müdahaleyi yaparak durumu kontrol altına aldı.
Kazada yaralanan 11 kişi, ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere sevk edilirken, diğer 9 yaralı da ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumlarına ilişkin detaylı bilgiler bekleniyor.
Kazayla ilgili detaylı soruşturma başlatılırken, yetkililer sürücüleri otoyolda daha dikkatli olmaları konusunda uyardı. Yaralıların bir an önce sağlığına kavuşması temenni ediliyor.
- Aydın Denizli Otoyolunda Otobüs Bariyerlere Saplandı
- Denizli; Sulama Havuzuna Düşen 2 yaş Çocuk Hayatını Kaybetti
- Serik’de Banyoda Düşen Kadın Hayatını Kaybetti
- BODRUM’DA DİZİ SETİ KARIŞTI: SİGARA TARTIŞMASI KANLI BİTTİ!
- Tayland’da 17 yaş Kızın Cesedi Bavuldan Çıktı

